kursus remaja permata terengganu

assalamualaiikum

kursus remaja permata terengganu-erm dalam seminggu
 dua nie banyak keyword yang datang blog aien 
untuk entry dana remaja ni .. ada tak diantara korang yang akanmenyertai
 kursus ni yang bermula 2hb dan berakhir pada 4hb oktober yang bertempat 
di Teluk Kalong? kalau ada esok jangan lupa hai hai bye bye ngan aien ye.. hehe.. 

persiapan tu cam tak berapa siap lagi masih ada yang belum kemas lagi...
 mood tak datang lagi.. sebabnya duk fikir persiapan raya.. huhu.. harap
 esok dapat kenal ramai kawan baru sambil meluaskan networking serta
 meningkatkan jati diri.. dari kampung aien 
akan ada tiga orang yang sertainya.korang cam mana ada dah siap-siap kemas pakaian

okew lar tak nak taip panjang-panjang sebab dah ngantuk..
 esok nak bangun awal.. nanti bila balik aien u
pdate pasal kursus ni ye.. blog ni juga akan kesunyian selama beberapa hari.. 
3 Komentar untuk "kursus remaja permata terengganu"

beraya dlm kursus lah ni ...

Salam..tagged untuk http://mama3farhanah.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html?m=1

hehe.. x sempat nak buat persiapan raya..

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info