hadiah hari guru adik

assalamualaiikum 

masa entry yang sebelum ni kan.. aien nak cerita pasal hadiah hari guru adik.. 
tapi tercerita hadiah guru aien masa 5-6 tahun 
yang lepas.. hehe.. okew lar..
jadi nak tunjuk hadiah ni.. aien dah siap balut dah..tapi tak letak reben lagi
 ye lar.. adik ni tak leh nak sabar.. hari2 duk tanya
 dah balut hadiah ke belum..sebelum tu kan.. 

dia duk cari-cari hadiah kat dalam rumah.. 
jumpa lar hadiah yang dia bagi kat mak 2 tahun lepas.. 
pastu dia tanya boleh x kalau nak bagi hadiah tu kat cikgu.. pastu aien cakap lar..
 mana oleh kan adik dah bagi kat mak.. hehe. pastu dia cakap
 kat sekolah dia ada jual hadiah kat koperasi.. dia nak
 rm1 nak beli bunga..

 pastu mak cakap bagi keronsang lar.. 
lagipown cikgu adik kan permpuan.. jadi adik setuju.. 
ni keronsang handmade.. kalau ada yang nak tempah pown boleh..hehe...
ni lar keronsang yang adik bagi kat cikgu dia.. comel tak?? 



 


lupa plak nak ambik gambar yang dah siap balut.. hehe
2 Komentar untuk "hadiah hari guru adik"

tringt zamn sekolh dlu..sntiasa beli hadiah utk cikgu..da msuk zmn universiti ni dah xada da..

[Infinite Last Romeo Giveaway by Fiqa Nsz]
Jangan lepaskan peluang untuk merebut hadiah menarik yang ditawarkan!
Top Refferal bakal membawa pulang hadiah album Infinite Last Romeo (official original album),
Cabutan bertuah pula mencari seramai sembilan pemenang untuk merebut hadiah seperti MP3 shuffle, Infinite Replica Jersey, Notebook, Infinite Key Holder dan topup!

Giveaway ini berlansung selama sebulan iaitu dari 15 May sehingga 15 Jun 2014.
Jom sertai sekarang sebelum terlambat!

http://fiqansz.blogspot.com/2014/05/infinite-last-romeo-giveaway-by-fiqa-nsz.html

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info