maharaja lawak mega 2013 final live streaming

assalamualaiikum 



malam ni adalah malam final untuk pertandingan
 maharaja lawak mega 2013.  Pada yang berada jauh dari rumah. 
kedai-kedai kopi semua penuh.. 
rumah tok ketua sampai pasang screen besar pown anda masih
 berada di seat paling belakang elok lar anda tonton live
 streaming nie.. beli pop corn kacau air milo segelas.
 kalau nak sejuk tambah ais. masuk dalam bilik tutup lampu.
 landing atas katil. memang baik punnnya..
 tak yah nak peninggg rrr.. peninggg rrr.. haha melalut panjang pula ye.. 
link ni aien creadit kan sepenuhnya pada pencuri movie..
 tekan gambar dibawah untuk menonton dan ikut arahan seterusnya..

http://pencurimovie.cc/maharaja-lawak-mega-2013-final/


 aien sokong SEPAHTU N BOCEY N SHIRO.. kekeke..


malam ni tema bebas dan muzikal komedi..







jom join simple giveaway dari aien : mini calendar giveaway
4 Komentar untuk "maharaja lawak mega 2013 final live streaming"

dok tengah nak tengok kt tivi je,, hehe

kat rumah aien x pasang astro.. sbb adik yang tahun 3 tue je sll tengok tv.. tue yang mak malas nak pasang.. hehe.. tahun lepas tengok rumah nenek kumpul ramai2.. best.. hehe

jemput join :)

http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2014/02/mini-february-giveaway.html

xde astro tgk live kt internet aje

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info