sokongan untuk calon BARISAN NASIONAL P40 KEMAMAN dan N30 KIJAL

assalamualaiikum

erm hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi  kita nak mengundikan..
erm agak berdebar.. sebab nie kali pertama aien mengundi.. 
tapi aien berharap semua akan berjalan lancar.. 
yang pasti hari ahad cuti kerja.. ahaks!!

mungkin nie adalah entry terakhir sebelum hari mengundi.. 
jadi nie adalah entry support dari aien untuk
calon BARISAN NASIONAL yang bertanding bagi 
parlimen kemaman dan dun kijal.. 
seperti yang kita semua maklumkan...
kerusi untuk parlimen kemaman dan dun kijal dipegang oleh orang-orang berpengaruh.. 

untuk calon kerusi P40 parlimen kemaman dipegang oleh DS Ahmad Shabery Cheek penyandang jawatan menteri belia dan sukan..


Kayuhan Cinta Kemaman
tak perlu disangkal kenapa beliau dipilih menjadi menteri belia dan sukan
nie time beliau merasmikan gelangang futsal kat kg aien..
manaka calon untuk kerusi dun kijal pula dipegang oleh
N30 Kijal DS Ahmad Said 
 iaitu menteri besar terengganu..


hari penamaan calon
pemimpin berjiwa rakyat
bersama rakyat
 
bersama anak-anak peneraju masa hadapan
kalau ada yang cakap meraka lakukan semua ni untuk tujuan berkempen tapi bagi aien tak... 
mereka sentiasa ada aktiviti bersama rakyat.. antara kita je yang mahu atau tak mengikuti perkembangan nya.. tapi kan tak salah kan kita berkempen.. masa kita belajar.. untuk pemilihan perwakilan pelajar pown para wakil akan jalankan aktiviti berkempen ni..


semoga untuk PRU 13 ini kerusi ini akan kekal.. pada aien buat apa nak ubah kalau sekarang dah okew... tak perlu lah ubah.. tapi pertingkatkan.. aien bersyukur menjadi rakyat terengganu..
semua orang boleh nampak..  dalam 3-4 tahun kebelakangan ini.. kemaman semakin maju.. terutama.. dun kijal.. betol tak?? tak perlu lah mengulas panjang.. semua orang boleh tengok dengan mata sendiri.. mulut mungkin boleh menipu.. tapi mata kita tiada suara untuk menipu diri kita...
 kekalkan lah senyuman kami ini..

bagi aien walau parti mana pown yang kita sokong..
sama2 lah kita hormati ideologi mereka..
terutama kawan terdekat kita.. 
kita semua berhak memilih..
jadi....

aien doakan semoga semuanya berjalan lancar.. nasihat aien..
pastikan bangun awal untuk mengundi.. utamakan lah warga emas, warga istimewa dan orang yang tengah mengandung.. walau pown kita tau dia dari parti lain.. tapi jangan lah pentingkan diri sendiri.. jalankan tanggungjawab kita untuk malaysia yang tercinta..

YA ALLAH  berikanlah kemenangan untuk pemimpin
yang sentiasa membela rakyat ini iaitu
DS Ahmad Shabery Cheek dan DS Ahmad Said..
semoga perjuangan beliau sentiasa
 mendapat keredhoan, keberkatan serta perlindungan darimu..YA ALLAH
semoga kemenagan kali ini masih memihak kepada kami..

p/s: nie adalah entry sokongan aien untuk pemimpin aien.. dari pandangan aien untuk daerah kemaman.. hormatilah pandangan orang lain... orang lain juga pasti akan hormati kamu... credit gambar dari FB P40 dan PENGUNDI BN DI KEMAMAN
7 Komentar untuk "sokongan untuk calon BARISAN NASIONAL P40 KEMAMAN dan N30 KIJAL "

Suka dengan personaliti dan sikap DS Ahmad Said.. Semoga kemenagan menjadi milik mereka.. ;)

jom join segmen dr DJH .. :)http://misssimple30.blogspot.com/2013/05/segmen-simple-contest-by-djh.html

saelamat mengundi yea! teman x lik mgnundi sudahnyaa.. sedih.,

like share n promote pd kenkawan https://www.facebook.com/pages/Nescafe-Ais/600081366683379

jemput join.. :) http://misssimple30.blogspot.com/2013/05/the-first-g-giveaway-by-lulla.html

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

You are tagged!
Do visit http://splashingcolours.blogspot.com/2013/05/mega-giveaway-by-adam-faiz.html and click on the banner to help me to become a top referral. Thank you :)

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info