ucapan raya

walaupun dah seminggu raya.. tapi aien baru nak buat ucapan raya...
 aien harap masih tak terlewat..
 maklumlah hari raya kan sibuk.. okey lah..
- aien nak ucapkan selamat hari raya kat sahabat sahabat blogger semua..
 terutama follower follower aien yang comel n kacak..thanks sebab sudi follow aien..
 thanks juga pada yang sudi komen entry aien sebelum nie..
 dan yang ucapkan selamat hari raya kat aien tu terima kasih banyak banyak.. 
-aien harap korang semua memaafkan aien sepanjang aien berblog nie..
 manalah tahu kot2 ada yang terasa hati dengan tulisan aien.. 
-ops x dilupakan untuk aien ucapkan selamt menyambut hari kemerdekaan 
kepada semua rakyat malaysia..
bersyukurlah kerana tampa merdeka.. 
amat mustahil untuk kita beraya dengan gembira..

nanti lar aien update kan pasal suasana hari raya aien...

1 Komentar untuk "ucapan raya"

 
Copyright © 2014 aien hermionie - All Rights Reserved
Template By Catatan Info